Liam:“Me Arbrin s’kemi qenë kurrë grup”


Arbër dhe Liam ndodhen pranë pishinës dhe aty vjen edhe Gerta, e cila ulet mes dy djemve. Liami i kërkon asaj që të japë nga një opinion për të gjithë banorët e shtëpisë, por Gerta fillimisht refuzon që të flasë. Gerta u thotë djemve “doni me ble ju?” dhe Liami i përgjigjet “jo te ty jo” dhe vazhdon më tej “me Arbrin jemi grup, e shpallëm dje”.

Banorët shpesh kanë akuzuar Arbrin dhe Liamin se ata bashkëpunojnë me njëri-tjetrin në lojë, madje edhe në nominimet që bëjnë dhe të dy e kanë refuzuar gjithmonë këtë gjë, por duke parë se banorët insistonin në të njëjtat argumente ata u thanë se janë grup me të vërtetë, për të mbyllur një herë e mirë këtë çështje. Tashmë këtë gjë djemtë e komentojnë me ironi edhe me Gertën duke kërkuar informacion nga ajo. më pas Liami i thotë “S’kemi qenë kurrë grup”.

Më tej Gerta fillon të japë opinione për banorët dhe e nis nga Liami, me kërkesën e këtij të fundit. Ajo thotë se Liami është i zgjuar, loz bukur. Për arbër thotë se edhe arbër loz bukur, por shpesh ai përsërit të njëjtat argumente dhe kështu bëhet i mërzitshëm.
Më pas vajza pyet dy djemtë se çfarë mendimi kanë ata për të dhe Liami i thotë se ajo sillet shumë butë në lojë dhe thjesht e pëlqen, ndërsa arbër thotë se s’mund të japë një mendim për të tashmë sepse tashmë ai ka simpati për të dhe opinioni i tij nuk mund të jetë real.
Më pas ata i kërkojnë Gerit se çfarë mendimi ka ajo për banorët e tjerë, cilët prej tyre i konsideron lojtarë të fortë dhe Gerta u përgjigjet “ty, ty, Ermalin dhe Françeskën”. Më pas ata fillojnë të bëjnë thashetheme për Françeskën.

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP