Thashetheme-Liami: “Kur debatoj me Françeskën nuk gjej fjalë”


Gerta Liami dhe arbri bëjnë thashetheme për Françeskën. Ajo i pyet djemtë se çfarë mendojnë ata për Françeskën. Arbër pyet Liamin nëse e mendon ai konkurrente të fortë Françeskën, po Liami i përgjigjet “jo, unë kur hyri Gerta thashë shyqyr që hyri një vajzë oratore dhe do të përballet tani me Françeskën”. Nga ana tjetër Arbër thotë “nëse Françeska do të kishte qenë 22-vjeçare, do të kishte qenë perfekte, kishte qenë finaliste” dhe thekson faktin se këtë gjë ia ka thënë edhe asaj.

Më pas të dy japin edhe mendime pozitive për Françeskën duke thënë se ajo bënë një lojë mjaft të mirë për moshën që ka. Liami thotë se ka debatuar shumë ashpër me Françeskën dhe është surprizuar nga reagimet e saj. “Unë jam 33 vjeç dhe nganjëherë kur debatoj me Françeskën nuk gjej fjalë” thotë Liami. Aty kalon Ermali dhe ata ndryshojnë bisedën.

Tashmë thashethemet bëhen për Ermalin. Arbër thotë “Më habit nganjëherë pasiviteti i Ermalit në lidhje me disa nga banorët” dhe më pas shton “besoj se shumë shpejt ka për ta ndëshkuar kjo gjë”. Liami dhe Gerta ndajnë të njëjtin mendim duke thënë se Ermali në këto momente është duke vëzhguar e studiuar veprimet e banorëve të tjerë. Gerta i thotë se Arbër nxitohet shumë në debate, ndërsa Liami thotë se ai mundohet që ta acarojë shumë Ermalin dhe shpesh arbër e arrin këtë.

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP