Liami: “Meti duhet të mos dalë, po i bën njerëzit për vete”


Ndërsa ikën Genta e Graciano, Arbri dhe Liami diskutojnë me njëri-tjetrin për banorët e tjerë dhe lojën që po bëjnë midis tyre. Liami mendon se ka filluar që të ndikojë presoni i lojës tek një pjesë e mirë e banorëve dhe këtë gjë e vë re te ndryshimi i sjelljes së tyre. Liami mendon se Meti duhet që të jetë me aktiv, pasi e ka vënë re që kur debaton apo diskuton për një çështje të caktuar, flet me vend. Ndërsa Arbri mendon se është mosha ajo që ndikon te sjellja e papjekur e pjesës tjetër të banorëve. Arbri thotë se nëse Meti del këtë javë, arsyeja do të jetë pasiviteti i tij. Ndërsa Liami shpreson që Meti t’i shpëtojë eliminimit dhe thotë se do të mund t’i bëjë njerëzit edhe më shumë për vete, pasi po mëson që të jetë më tepër aktiv se më parë.

Më vonë djemtë fillojnë që të komentojnë sjelljen e Gentës. Arbri mendon se ajo sillet në atë mënyrë, nga mosha e papjekur, por Liami mendon se Genta kërkon që të bjerë më tepër në sy, duke u munduar që të futet edhe në bisedat që nuk i takojnë. “Genta është për në teatrin e kukullave”, shprehet Arbri. Ai mendon se njerëzit kërkojnë që të dëgjojnë një temë diskutimi midis banorëve, por ata nuk mund të bisedojnë si njerëz të qytetëruar për asgjë. Arbri mendon se banorët ende nuk kanë filluar që të përballen me njëri-tjetrin.

Post a Comment

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP